پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |سرپرست شهرداری مهران مدیری افزود: فرم دهی و رسیدگی وبهسازی فضای سبز معابر و رفیوژهای نیز به صورت مستمر و با هدف ایجاد یکنواختی در سطح فضای سبز شهری انجام می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ ناصری سرپرست شهرداری مهران با بیان این مطلب گفت ؛درختان و فضای سبز شهری با هدف یک نواختی، حذف شاخه‌های خشک، گسترش و رشد بهتر و ایجاد شرایط مناسب برای ورود نور و هوا بین شاخه‌ها هرس می‌کنند.
ناصری با اشاره به اهمیت بهسازی و توسعه فضای سبز پارکها سطح شهر، گفت: پارکها نقطه اتصال شهروندان عزیز با مجموعه شهرداری است و لازم است با بهسازی مناسب بوستان‌ها و توسعه و نیز توزیع متوازن آنها در سطح شهر در راستای ارائه خدمات شایسته به این عزیزان و افزایش سطح رضایتمندی مردمی اقدامات موثری به عمل آورد. ازجمله اقدامات مهم حوزه فضای سبز، هرس درختان و فرم دهی آنها، ایجاد تشتک ، چمن زنی ، بهسازی سیستم آبیاری و دیگر اقدامات اجرایی در حوزه فضای سبز شهری می باشد که از اوایل مهرماه آغاز می شود،
سرپرست شهرداری مهران با بیان اینکه در همین راستا ، حوزه فضای سبز به همراه نیروهای زحمتکش خود بصورت روزانه و مستمر فعالیت رسیدگی به فضای سبز در سطح شهر را در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان