پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نیازمند ایجاد گفتمان‌سازی الگوی سوم زن مسلمان می باشد. 

به گزارش ایلام رویداد؛ مریم بیگ محمدی در دومین نشست شورای راهبردی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در این سازمان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اکثر مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی، بانوان هستند، افزود: برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نیازمند ایجاد گفتمان‌سازی الگوی سوم زن مسلمان می باشد.

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بسیار مهم است که در عصر جنگ روایت‌ها بتوانیم جریان مهمی به نام فلسطین و غزه را که به فرموده مقام معظم رهبری نبض جهان اسلام است به صورت صحیح روایت کنیم.

بیگ محمدی با اشاره به جمله معروف حضرت زینب (س) که فرمودند «و ما رأیت الا جمیلا» ابراز کرد: وجود نگاه مادرانه، حرکت مقاومت را به یک نقطه و مرز محدود نکرده و این حرکت به صورت گسترده، همه جهان را بسوی یک بیداری و آگاهی در مورد قضیه فلسطین سوق داده است.

وی تصریح کرد: امروز حمایت نکردن از غزه یک ننگ است، ما در جریان مادران مقاومت و روایت رسانه‌ای این مادران به دنبال این هستیم که زنان غزه و حرکت مقاومت را به کمک هنرمندیِ دختران و زنان و مادران ایرانی نشان دهیم.

لازم به ذکر است؛ در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان توسط نماینده گان تشکل های مختلف تشریح، و برنامه‌هایی در راستای ایجاد بستر مناسب فعالیت های رسانه ای به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان