پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |شهردار ایلام گفت:ایثار، از خود گذشتگی و شجاعت جزء لاینفک شغل آتش‌نشانی است و آتش نشانان ایثارگران خدمت به جان و مال مردم هستند.

به گزارش ایلام رویداد، افشین مظفری در آیینی که به مناسبت روز آتش‌نشان و ایمنی برگزار شد با تبریک این روز گفت: زندگی آتش‌نشانان وقف خدمت به مردم است و ما نیز نسبت به آنان وظایفی بر عهده داریم و در تلاشیم مطالبات آنها را پیگیری کنیم.

شهردار ایلام با بیان اینکه مجموعه شهرداری متشکل از 9 سازمان است و هر سازمان مامویت خاص خود را دارد، افزود: در تلاشیم وظایف خود را به درستی انجام دهند.

مظفری با بیان اینکه شهرداری ایلام به حدود 220 هزار نفر در شهر ایلام خدمت رسانی می کند، گفت: پرداخت حقوق و مزایای تمام نیروها از منابع داخلی انجام می‌شود و باید قبول کنیم که کمبودها و کاستی هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری ایلام ماهانه حدود 50 تا 55 میلیارد تومان حقوق و مزایا به نیروها پرداخت می کند.

شهردار ایلام با اشاره به اینکه زمین مسکن کارکانان آتش‌نشانی در دست پیگیری است اضافه کرد: میدان میوه و تره بار، شهر خودرو، بهسازی ورودی ارغوان و غیره از دیگر پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام نیز در این آیین گفت: رسالت اصلی سازمان آتش‌نشانی نجات دادن جان انسان‌هاست. 

نصرت الله لطفی، افزود: سازمان آتش نشانی در ایلام 3 ایستگاه و 73 نیروی فعال که این تعداد ایستگاه و نیروی متناسب با جمعیت نیست.

وی با اشاره به جایگاه والای آتش‌نشانان به عنوان فرشتگان نجات گفت: در استان ایلام میزان خسارت آتش سوزی کمتر از سیل و زلزله و حوادث طبیعی نیست و می طلبد که این جایگاه ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان