پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام از آغاز ثبت نام مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان با عنوان “مهمانی آیه ها” در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور اظهار کرد : هفدهمین دوره این مسابقات با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ارتباط و تعامل مساجد با یکدیگر و بررسی تجربه ارزشمند برگزاری شانزده دوره گذشته ،متناسب با اولویت هاو نیازهای قرآنی مسجدو باحفظ شاکله اصلی این مسابقات، برگزار می گردد.

وی افزود: در اجرای این طرح کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از شناسایی فعالان قرانی و معرفی به کانون های راهبر مرحله مقدماتی این مسابقات در کانون های راهبر برگزار و به مرحله استانی این مسابقات معرفی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، تصریح کرد : ۲ کانون راهبردر حوزه خواهران و ۴ کانون راهبر ویژه برادران مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات در استان ایلام برعهده خواهند داشت .

حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: این دوره از مسابقات امسال در رشته های حفظ کل ، حفظ جز ۳۰، حفظ موضوعی ، قرائت تحقیق ، تقلیدی و ترتیل ، اذان ، مکبری ،تفسیر ، ترجمه خوانی ، نقاشی آیات ، صحت اذکار نماز، برگزار می شود .

وی، یاد آور شد: فعالان قرآنی می توانند تا ۳۱ مهر ماه با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت نمایند .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام عنوان کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، بازآرایی و انسجام تید قرآنی مسجد، تقویت کانون های مجری طرح مسجد پایگاه قرآن،هم افز ایی ظرفیتهای قرآنی کانونهای فرهنگی هنری مساجد، شکل گیری شبکه مساجد محلات و همکاری و تعامل آنها با یکدیگر،شناسایی استعدادها و نخبگان قرآنی محل در راستای تقویت و به کار گیری آنها در برنامه های قرآنی مساجد از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان