پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی آب شرب در شهر ایلام آغاز شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ محمد محمدی اظهار کرد: این مخزن در بالاتر از تصفیه خانه مرکزی آب شرب شهر ایلام واقع در کمربندی شرقی احداث می شود.

وی افزود: با بهره برداری از این مخزن بر تامین فشار شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ R۲_R۳ حذف و عملا اقدام موثر در جهت جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه‌های توزیع انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام، تصریح کرد: برای تکمیل این طرح مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی تخصیصو در مدت زمان پیمان ۸ ماهه افتتاح شود.

محمدی بیان داشت: محله مهرآباد( بانبرز) و مناطق اطراف در سال جاری، همزمان با شروع فصل گرما، یکی از مناطق شهر ایلام بود که با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، توسعه شهری و ساخت منازل در بالاتر از مخزن ۶ هزار مترمکعبی، با مشکلات جدی از جمله قطعی مکرر و افت فشار در توزیع آب مواجه شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به پیگیری انجام شده این پروژه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان