پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: تاکنون بیش از ۴ میلیارد و ٧۵٠ میلیون ریال در ۴٨ ایستگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان برای مردم لبنان ، غزه و یمن جمع آوری شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمزه محمدی مقدم اظهار داشت: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تاکید رئیس جمعیت هلال احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال احمر استان ایلام اقدام به استقرار ۴۸ پایگاه کمک های مردمی در سراسر استان کرد.

وی افزود: با مشارکت ۱۲۰ نفر روز از داوطلبان این جمعیت تاکنون بیش از ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در ایستگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر استان با استقرار ۴۰ دستگاه کارتخوان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیاتهای مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات و شعب تابعه، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان جمع آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع آوری هلال احمر در سراسر استان نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان