پایگاه خبری ایلام رویداد

 رئیسی تاکید کرد؛

بکارگیری نیروهای متخصص در میادین نفتی ایلام

۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۰۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: با توجه به مهارت آموزی ۵۰۰ نیرو متخصص، بکارگیری این افراد در میادین نفتی استان ضروری است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمیدرضا رئیسی امروز دوشنبه در دیدار با مدیر پروژه نفتی آذر اظهار داشت: تربیت نیروی ماهر و نیمه ماهر تخصصی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای از مهمترین اهداف سازمان بشمار می رود.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۵۰۰ نفر تخصص های لازم در حوزه های نفت و گاز را فراگرفته که نیازمند جذب در این حوزه ها هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه این سازمان با شرکت های نفتی، این اداره کل آمادگی برگزاری آموزش مهارتی در رشته های برق،جوشکاری صنعتی، IT و HSC و نفت و گاز را دارد.

رییسی بیان داشت: گواهینامه فنی و حرفه ای یک گواهینامه بین المللی، معتبر و قابل ترجمه در دنیا است.

مدیر پروژه نفتی آذر نیز در این دیدار گفت: بر اساس نیاز سنجی آموزشی رشته های درخواستی اطلاع رسانی می شود.

احسان پورولی افزود: ارائه آموزش های تخصصی و نیمه تخصصی از سوی فنی و حرفه ای موجب تربیت نیروهای ماهر می شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی متخصص در میدان نفتی آذر گفت: کمبود برخی رشته های مهارتی با آموزش های فنی و مهارتی رفع می شود.

مدیر پروژه نفتی آذر گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد از نیروهای این شرکت بومی منطقه هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایلام در مسیر توسعه ی صنعتی قرار دارد آموزش نیروی انسانی ماهر به این استان این مهم را افزایش می دهدـ.

پورولی در پایان گفت: با توجه به اهداف سازمان آموزشی فنی و حرفه ای جهت مهارت آموزی جوانان و استفاده نیروهای شرکت های نفتی از این آموزش ها، این شرکت در بخش مسولیت های اجتماعی تصمیم بر تجهیز این مرکز در مهران جهت بهره مندی بیشتر جوانان از امکانات موجود را دارد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان