پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد:

 

«محمد رحیمی»در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۴۷۹ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۰ هزار نفر دارای پروانه بهره برداری و در مرحله تولید هستند.

وی اظهار کرد:یکی از مهمترین برنامه‌های صمت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که در سال گذشته ۲۹ واحد به چرخه ی تولید بازگشت و در تلاشیم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در سال حداقل ۳۰ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود:امسال در زمینه ی اکتشافات ۱۶ نوع معدن که عمدتا غیرفلزی بوده در استان شناسایی شده که این کانی های غیر فلزی شامل معادن گچ، آهک، شن، ماسه، مارن، آلوویوم و بیتومین یا قیر طبیعی از جمله ذخایری هستند که از معادن ایلام استخراج می‌شوند.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های صمت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که در سال گذشته ۲۹ واحد به چرخه ی تولید بازگشت و در تلاشیم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در سال حداقل ۳۰ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

ریس سازمان صنعت و معدن ایلام ،کمبود نقدینگی و مشکلات بانکی را از عمده مشکلات بخش صنعت خواند و افزود: فرسودگی ماشین آلات و منسوخ بودن تکنولوژی از دیگر مشکلات این حوزه ی تولید است.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بسته ی حمایت از این شرکت‌ها از برنامه های اصلی این وزارت است.

وی اظهار کرد:یکی از مهمترین برنامه‌های صمت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که در سال گذشته ۲۹ واحد به چرخه ی تولید بازگشت و در تلاشیم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در سال حداقل ۳۰ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگردند. این وزارت است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام به بازرسی و نظارت بر بازار گریزی زد و گفت : افزون بر ۱۷ هزار و۷۴۷ فقره بازرسی در سطح بازار از ابتدای سال جاری توسط بازرسان در استان ایلام انجام شده و در این زمینه ۱۰۷۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان