پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

به گزارش ایلام رویداد؛با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان آب و فاضلاب استان، مشکل بی‌آبی بیمارستان رازی رفع شد.

آیین افتتاح خط لوله انتقال آب بیمارستان و اتصال آن به شبکه اصلی با حضور علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب استان برگزار شد.
در این آیین بسطامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان بیمارستان رازی و مسئولان آب و فاضلاب استان در راستای رفع چالش و مشکل بی آبی بیمارستان اظهار داشت: بالاترین نیاز انسان ها، نیازهای امنیت و سلامت هستند و دانشگاه علوم پزشکی هم به لحاظ تامین سلامت و امنیت روحی و روانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.
وی افزود: بیمارستان رازی یکی از بیمارستان‌های گسترده و با تجهیزات مناسب در سطح استان است که می‌تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سالهای متمادی رفع کند.
نماینده ایلام با اشاره به تنش آبی شدید استان اظهار داشت: در روزهای اخیر که با وزیر نیرو در این رابطه دیدار داشتم و ضمن تشریح این مسئله، خواستار توجه ویژه و مساعدت وزارت نیرو در مسئله چالش بی‌آبی استان شدم.
وی با تمجید از عملکرد جهادی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب استان تصریح کرد: علی‌رغم مشکل بی آبی موجود، مشکل تامین آب بیمارستان در کمتر از ۲۴ ساعت رفع شد و این امر نشان داد که اگر در کنار هم باشیم و صمیمانه و صادقانه برای رضای خداوند و مردم شریف استان کار کنیم، مشکلات و نارسایی‌ها هم رفع خواهند شد.
بسطامی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال کارهای اساسی بیمارستان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و تعهد اخلاقی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در راستای راه‌اندازی بیمارستان در وقت مقرر، محقق شده است. بنده دو روز گذشته با افتخار در خدمت مسئولان دانشگاه و مسئولان‌ آب و فاضلاب بودم و مشاهده کردم که همه با همدلی و احساس مسئولیت برای رفع مشکل بی‌آبی بیمارستان تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مقرر شد مشکل برق بیمارستان را رفع نمایند و همچنین برای رفع مشکل فاضلاب بیمارستان نیز این اهتمام و اراده وجود دارد و ان‌شاالله در وقت مقرر انجام خواهد شد.
رییس مجمع نمایندگان استان گفت: اگر دیروز و امروز در بیمارستان رازی حاضر شده‌ام، به خاطر اهمیت موضوع بیمارستان، سلامت مردم و زحمات و تلاش‌های شایسته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوده و با افتخار در کنار این عزیزان برای رفع مشکلات و چالش‌های این مرکز عظیم درمانی استان تلاش خواهم کرد. هم‌چنین از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه تمامی مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط، از ابتدای کلنگ‌زنی بیمارستان رازی تا به امروز که در آستانه افتتاح قرار گرفته، تقدیر و تشکر می‌کنم.
رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته آینده با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار خواهیم داشت و مسائل و موضوعات حوزه سلامت از جمله مشکلات و چالش‌های بیمارستان رازی نیز مطرح خواهد شد و انشالله که تصمیمات خوبی در این دیدار برای بیمارستان رازی و حوزه سلامت استان اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان