پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام خبر داد؛

نیروی انسانی اساسی ترین سرمایه های اجتماعی است  

۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۲۲:۲۳ چاپ

ایلام رویداد |

ایلام_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: نیروی انسانی مهمترین و اساسی ترین سرمایه های اجتماعی است و نقش زنان متخصص و متعهد به عنوان بخشی از نیروی انسانی آموزش دیده، در توسعه همه جانبه جامعه امری انکارناپذیر است.
به گزارش ایلام رویداد؛براهیم پیرزادیان در جلسه امور بانوان اداره کل منابع طبیعی ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت و تقدیر و تشکر از فعالیت های بانوان همکار در سنگر خانواده و اجتماع اظهار داشت: اهمیت زن در خانواده و نقش محوری وی در تربیت نسل، و سامان بخشی به فکر و اعصاب افراد خانواده بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امروزه میان صاحبنظران این توافق وجود دارد که نیروی انسانی از مهمترین و اساسی ترین سرمایه های اجتماعی است و نقش زنان متخصص و متعهد به عنوان بخشی از نیروی انسانی آموزش دیده، در توسعه همه جانبه جامعه امری انکارناپذیر است.

دین اسلام به زن بعنوان یک عنصر موثر در حیات و سعادت اجتماعی می‌نگرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت به جایگاه بانوان در دین مبین اسلام و نقش آن ها در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی اذعان داشت: طبق آموزه های اسلامی خداوند برای انسان ها توانایی های متفاوتی را قرار داده است، نقش زن نیز در خانواده بنابر توانایی ها و استعدادهایش تعریف شده است.

محمد هواسی افزود: دین اسلام به زن بعنوان یک عنصر موثر در حیات و سعادت اجتماعی می‌نگرد. در تمام ادیان ملاک برتری تقوی و معنویت است و جنسیت نمی‌تواند معیار برتری باشد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) با گفتار و روش برگرفته از وحی، زنان را در دین مبین اسلام جایگاهی بس رفیع عطا فرمود و عزت و حرمت زن را فزونی داد و بنیان سعادت خانواده و فرزندان را در گرو مقام زن تبیین نمود و بطور کلی نوع نگاه به زن را در تمام جهان دچار تغییر و دگرگونی نمود و با اصول و قوانین شرعی حریم خانواده‌ها را حصار محکمی کشید و عفاف را در بین اهل اسلام جایگزین خوار شمردن زنان نمود

محمدزاده مشاور مدیرکل در امور بانوان نیز در این جلسه در خصوص تشکیل جلسه توضیحاتی را ارائه نمود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان