پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام؛

دو مدرسه کانکسی در ایلام به مدارس ثابت تبدیل می شود  

۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۲۲:۱۹ چاپ

ایلام رویداد |

ایلام_مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و گفت: زمینه احداث ۲ باب مدرسه در ایلام آغاز شده است.
به گزارش ایلام رویداد؛ جلال حمره با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته استان ایلام میزبان رئیس جمهور بود که در این سفر  پروژه‌هایی در این حوزه برای استان تصویب شد.
 
وی از مصوبات این سفر به جمع آوری مدارس کانکسی در استان اشاره کرد و افزود: جایگزینی تمام مدارس کانکسی در سطح استان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده که در این زمینه احداث ۲ باب مدرسه آغاز شده است.
 
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و گفت: زمینه احداث ۲ باب مدرسه در ایلام آغاز شده است.
 
 ۳۷ مدرسه از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در دست احداث است
 
وی ادامه داد: در سطح استان ایلام ۳۷ مدرسه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در دست احداث است.
 
حمره بیان داشت: تکمیل استخر سرپوشیده، تکمیل و تجهیز فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان ایلام با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهرستان مهران با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی که در مجموع برای این دو پروژه ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی موسیان و احداث توسعه و تکمیل فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان دهلران با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد با مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: برای تکمیل هنرستان ۶ کلاسه هلیلان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد که در مرحله سفت کاری و تکمیل دیوار محوطه و در حال شروع نازک کاری و تاسیسات با اعتبار ۲ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان