پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |سرهنگ بیگلری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام به منظور ارزیابی عملکرد یگان حفاظت از شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و چوار بازدید نمود.

به گزارش ایلام رویداد به نقل از  روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام سرهنگ بیگلری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام به منظور ارزیابی عملکرد یگان حفاظت و پیشگیری از تخریب و تصرف توسط افراد متخلف، و همچنین افزایش بهره وری و نظارت بر حضور شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان ها در محل خدمت خود، از چهار شهرستان چرداول، سیروان، ایوان و چوار بازدید نمود.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: حفاظت از عرصه و اعیان منابع طبیعی و مقابله با جرائم مرتبط با وظایف قانونی سازمان جنگل ها از مهمترین مأموریت های محوله یگان حفاظت منابع طبیعی است.
ایشان در ادامه به مأموریت و وظایف یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: عرصه های طبیعی جزو سرمایه های ملی و متعلق به همه مردم و نسل های آینده است که ضروری است آحاد مردم و تمامی دستگاه ها و نهادها با منابع طبیعی همکاری لازم را در حفظ و نگهداری از این ثروت های الهی داشته باشند.
وی حفاظت از عرصه و اعیان منابع طبیعی، گشت و مراقبت و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی به موقع به منظور حفظ و حراست از عرصه و اعیان منابع طبیعی، جلوگیری از تردد و چرای غیر مجاز دام در عرصه های منابع طبیعی طبق قوانین و مقررات مربوطه، بازرسی و کنترل محموله های جنگلی و مرتعی و کشف محموله های قاچاق در معابر جنگل ها و محورهای مواصلاتی از وظایف این یگان دانست .

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان