پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام؛

ترویج فرهنگ منابع طبیعی از طریق رسانه ملی یک موضوع مهم و ضروری است

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۴:۵۸ چاپ

ایلام رویداد | مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: ترویج فرهنگ منابع طبیعی از طریق رسانه ملی یک موضوع مهم و ضروری است.

به گزارش ایلام رویداد؛ ابراهیم پیرزادیان در دیدار با قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام بر ضرورت همکاری صدا و سیما در ترویج فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی ایلام تأکید کرد.

وی ضمن تبیین وضعیت منابع طبیعی استان و وظایف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: ترویج فرهنگ منابع طبیعی از طریق رسانه ملی یک موضوع مهم و ضروری است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نقش مهم رسانه ملی در امر فرهنگ سازی در حوزه منابع طبیعی گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های بیشتر با صدا و سیما بتوان فرهنگ منابع طبیعی را به معارف عمومی تبدیل کرد.

تهیه و تولید برنامه های طبیعت محور با رویکرد حفاظت از منابع طبیعی

قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام نیز با اشاره به تهیه و تولید برنامه های طبیعت محور با رویکرد حفاظت از منابع طبیعی و سرمایه های ارزشمند طبیعت استان گفت: حمایت و تعامل با مجموعه منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت های بالقوه این مجموعه همواره جزو اولویت های رسانه ملی و استانی بوده و هست.

توفیق عقابی افزود: تاکنون برنامه های متعددی از شبکه استانی به منظور نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی و توجه بیشتر مردم به این عرصه ها پخش شده است و اظهار امیدواری کرد در تلاشیم فضایی ایجاد شود تا تعامل بیشتری بین مردم و طبیعت بوجود آید تا در سایه هم افزایی موجود شاهد احیاء، توسعه و حفاظت بیش از پیش این عرصه ها در استان باشیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان