پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |فرماندار شهرستان سیروان گفت: تغییر و تحول در سازمان‌ها باعث پویایی، تزریق انرژی جدید و برنامه‌های نو برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود.

به گزارش ایلام‌رویداد؛ علیرضا رئیسی در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم ناحیه گاز سیروان با اشاره به اینکه خدمات رسانی شرکت گاز استان در نقاط شهری و روستایی این شهرستان قابل تقدیر و قدردانی است، افزود: تغییر در سازمان‌ها جزو مولفه‌های اجتناب ناپذیر بوده که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیروان یکی از شهرستان های سبز استان است که با تلاش بی وقفه این مجموعه محقق شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این شهرستان تمامی مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار سیروان با بیان اینکه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی سنگ تمام گذاشته است، تصریح کرد: با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی از محیط زیست منطقه نیز حفاظت شده است.

همچنین معاون بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان سیروان یکی از مناطق سبز استان است، گفت: هم اکنون یک شهر و 64 روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مجتبی بهادری افزود: از ابتدای گازرسانی تاکنون 7 هزارو 72 مشترک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جذب شده است.

وی از نصب 5 هزارو 518 انشعاب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 331 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در اقصی نقاط این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 12 ایستگاه در مناطق شهری و روستایی سیروان نصب و راه اندازی شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان برای گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان برنامه دارد و این موضوع یکی از اولویت های اصلی این مجموعه است.

بهادری با اشاره به اینکه کار گازرسانی در مناطق مختلف روستایی استان در مرحله پایانی قرار دارد، گفت:تلاش می شود تا پایان سال آینده همه مناطق روستایی دارای قابلیت گازرسانی به اتمام برسند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چند ساله قباد کاظمی تقدیر و روح اله تکبیری بعنوان سرپرست گاز ناحیه سیروان منصوب شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان