پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای ایلام تاکید کرد؛

آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای جهت همکاری با استاندارد ایلام  

۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۸:۲۹ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: این اداره کل آمادگی هر گونه همکاری در زمینه های مختلف مهارت آموزی و انعقاد تفاهم نامه و استفاده از زیرساخت ها و بسترهای آموزشی با اداره کل استاندارد استان است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حامد سلیمانی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل استاندارد ایلام به مناسبت هفته استاندارد با اهمیت دانستن نقش استاندارد در زندگی روزمره و جامعه اظهار داشت: استاندارد به نوعی تضمین کننده سلامت و امنیت افراد و جامعه می باشد و تمام افراد جامعه در زندگی روزمره آن را لمس می کنند.

وی با اشاره به بحث استاندارد در صنایع ساختمانی، آسانسور، محصولات غذایی، شهربازی ها و …افزود: امروزه استاندارد با زندگی مردم عجین شده و خادمین استاندارد بطور نامحسوس سخت ترین وظیفه را عهدار هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام با ابراز امیدواری از تعاملات دو سویه اداره کل فنی حرفه ای با استاندارد عنوان کرد: این اداره کل آمادگی هر گونه همکاری در زمینه های مختلف مهارت آموزی و انعقاد تفاهم نامه و استفاده از زیرساخت ها و بسترهای آموزشی با اداره کل استاندارد را دارد.

سلیمانی اضافه کرد: امیدواریم در این زمینه گام های موثری در جهت رشد و اعتلای مهارت آموزی فنی و تخصصی کارکنان و کارشناسان حوزه های مختلف برداشته شود.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد، که این اداره کل تمام تلاش خود را جهت همکاری و تعامل دوسویه با فنی و حرفه ای استان به منظور تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، به کار گیرد و با تلاش بیشتر بتوانیم جامعه ای استاندارد را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان