پایگاه خبری ایلام رویداد

سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام؛

تکمیل پروژه های ابلاغی از محل طرح USO در اولویت برنامه های حوزه ارتباطات ایلام است   

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۲۱:۴۸ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام گفت: تکمیل پروژه های ابلاغی از محل طرح USO در اولویت برنامه های حوزه ارتباطات استان است.

به گزارش  ایلام رویداد؛ علی کریمی درجلسه شورای راهبری حوزه ارتباطات این استان تکمیل پروژه های ابلاغی از محل طرح USO را خواستار شد و اظهار داشت: در سال جدید در قالب طرح USO 33 روستا به اپراتور همراه اول ابلاغ شده است که ۲۳ روستا مربوط به همراه اول بوده و تا کنون ۹ سایت ارتقاء داشته است.

وی افزود: از محل طرح USO ۱۰ سایت به شرکت ایرانسل ابلاغ شده است که تا کنون ۸ سایت آن اجرا گردیده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ا تک PC بودن استان را یکی از چالش های موجود عنوان کرد و گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت استارت PC2 استان را در دستور کار قرار دهد و هم چنین تکمیل رینگ ارتباطی شهرستان های استان را با توجه به اینکه هیچ رینگ ارتباطی و جود ندارد را خواستار شد.

وی پیگیری تسهیلات تبصره ۱۸ توسط پست بانک استان را خواستار شد و بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون ۵۸ میلیارد ریال از محل این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است

کریمی به اجرای پروژه FTTH در ۲۷ شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت های وب تاکنون در ۲۶ شهر استان عملیات حفاری را به پایان رسانده و عملیات کابل کشی را آغاز کرده است و ۱ شهر باقیمانده تا پایان هفته آینده عملیات حفاری به پایان خواهد رسید.

وی عنوان کرد: شهرستان امکانات شرکت ارتباطات زیر ساخت و جود ندارد پیگیر تعامل با شرکت مخابرات استان باشد.

خاکسار مدیر ارشد پروژه FTTH در کشور به همکاری مقامات استانی در اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: استان ایلام با همکاری و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه، بهمن ماه و همزمان با دهه فجر فیبرنوری منازل استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان