پایگاه خبری ایلام رویداد

‍ به منظور بررسی برنامه ها و طرح های پیشنهادی:

بازدید روابط عمومی و دستیار مدیرعامل پترول از پتروشیمی ایلام

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۹:۴۹ چاپ

ایلام رویداد |سلمان امیری،مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری و‌ توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس به همراه کلانتری دستیار مدیرعامل پترول به منظور بررسی طرح‌های پیشنهادی دانش‌بنیان و در دست اقدام پتروشیمی ایلام ، از واحدهای مختلف این مجتمع صنعتی بازدید کردند.

به گزارش ایلام‌رویداد به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، امیری با رئیس پروژه ZLD ، تحقیق و توسعه، مدیر بهره‌برداری و مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام دیدار و در‌ جریان آخرین اقدامات انجام شده در مجتمع قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری و‌ توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس در جریان این بازدید با تاکید بر اهمیت و‌ نقش راهبردی روابط عمومی در شرکت‌های تابع« پترول» اظهار داشت:روابط عمومی روزآمد و فعال تاثیر مهمی در نشان دادن چهره برتر صنعت پتروشیمی در کشور دارد.
وی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌ها و تلا‌ش‌‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام، این مجتمع را یکی از واحدهای سرآمد در غرب کشور در‌ حوزه‌ تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود:تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری و لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های «پترول» است.
در این بازید حسین کلانتری؛ دستیار مدیرعامل پترول نیز بر مطالعه و ایجاد طرح‌ها و‌ پروژه‌های دانش‌بنیان در پتروشیمی ایلام تاکید کرد و گفت:با راه‌اندازی واحد «پلی‌پروپیلن» و «پارک پلی‌پروپیلن» در پایین‌دست پتروشیمی، ایلام پتانسیل تبدیل‌شدن به قطب صنعت پتروشیمی در‌ کشور را دارا می‌‌باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان