پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد | رئیس شورای هماهنگی کار استان ایلام از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی اعضای شورای کار استان ایلام خبرداد و گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای کار باید به تمام اصول و قوانین در رابطه با چگونگی بهبود معیشت کارگران واقف باشند،کانون شورای اسلامی کار استان ایلام مصمم شد با تداوم برپایی کلاس های آموزشی این مهم را تحقق بخشد.

 به گزارش ایلام رویداد؛ یاسان الفتی در ادامه گفت‌: در این دوره از کارگاه‌ آموزشی تعداد ۱۵ نفراز اعضای شورای کار در محل دفتر این کانون زیر نظر اساتید مجرب به تدریس وظایف شورای کار و آگاهی از قانون های مختص کار و کارگر مشغول هستند.

وی افزود : جا دارد از همکاری صمیمانه و پیگیری های جناب آقای نورالدین الیاسی مدیرکل محترم و جناب آقای نرگسی مدیر روابط کار اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و همکاران عزیزشان در این اداره کل تقدیر و تشکر نمایم.

الفتی در پایان گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه کارگری در استان ایلام تمام تلاش خود را جهت آموزش اعضای محترم شورای کار استان ایلام به کار خواهم گرفت تا بتوان به حول و قوه الهی شاهد رفع گوشه ای از مشکلات جامعه کارگری باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان