پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود، گفت: این مرکز نقش مهمی در توسعه توریسم درمانی در استان دارد.

 به گزارش ایلام رویداد؛ سارا فلاحی اظهار کرد: مدیرعامل شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به همراه مدیر کل پارلمانی این سازمان برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کرده‌اند.

وی افزود: در این سفر بعد از جلسه با استاندار، مدیر عامل پلاسمای انرژی اتمی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به ارائه پیشرفت‌ها و توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی در حوزه پزشکی و پلاسماتراپی در حوزه درمان توده‌های سرطانی و درمان زخم‌های بیماران دیابتی پرداخت و بعد از بازدید از بیمارستان رازی در محل استانداری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام تفاهم نامه‌ای امضا شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مفاد تفاهم نامه مذکور شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به زودی در ایلام با تجهیزات لازم مستقر می‌شود و در حوزه تحقیقات و درمان توده‌های سرطانی و زخم‌های دیابتی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فلاحی ادامه داد: استان ایلام بعد از استان البرز دومین استانی است که چنین تفاهم نامه‌ای را امضا می‌کند.

وی تاکید کرد: پلاسما درمانی یکی از مدرن ترین و کم هزینه ترین شیوه‌های درمانی است. ایجاد مرکز پلاسماتراپی در استان می‌تواند علاوه بر کمک به بیماران استان، در حوزه توریسم درمانی نیز ایلام را به یک قطب درمانی تبدیل کند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان