پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام؛

همایش پیاده روی خانوادگی آذرماه در ایلام برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۷:۳۵ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، آذرماه سالجاری همایش پیاده روی خانوادگی در ایلام برگزار می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ شهاب شهبازی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون برنامه های متعددی با مشارکت بسیج، سپاه و هیات های ورزشی در هفته دفاع مقدس، تربیت بدنی و .. برگزار شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، آذرماه سالجاری همایش پیاده روی خانوادگی در ایلام برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: همچنین اسفندماه و به مناسبت گرامیداشت روز شهدا برنامه پیاده روی خانوادگی با مشارکت سپاه و ارگان های علاقمند در دستور کار قرار دارد.

خدمت به جامعه ورزشی کاری بسیار بزرگ ،دشوار و ارزشمند است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت به جامعه ورزشی کاری بسیار بزرگ ،دشوار و ارزشمند است، گفت: مدیران ورزشی باید بسیار پرتلاش باشند زیرا تمامی احاد مردم نیازمند تحرک و تشویق به ورزش هستند.

سردار جمال شاکرمی افزود: سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از هیچ کمکی در راستای خدمت به این جامعه بزرگ ورزش ایلام دریغ نخواهد کرد.

وی بیان داشت: پیشنهاد می شود در هفته بسیج علاوه بر همایش پیاده روی خانوادگی، همایش پیاده روی کاروان راهیان نور با حضور ورزشکاران نیز انجام شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در پایان بهترین زمان برای برگزاری همایش پیاده روی را سوم آذرماه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان