پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: بالغ بر ۲۵۰ پروژه زیرساختی، مانع زدا و پیشران رشد اقتصادی استان که قابلیت بهره برداری تا شهریور ۱۴۰۲ را دارند، در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند.

به گزارش ایلام‌رویداد، دوست محمدی سرپرست سازمان در این خصوص گفت: از مجموع ۱۱۳۱ پروژه نیمه تمام در استان، بالغ بر۲۵۰ پروژه اولویت دار از جمله پروژه های پیشران رشد اقتصادی، پروژه های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال و سند تحول دولت مردمی و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمامی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در تحقق رشد اقتصادی هدفگذاری شده برای استان مؤثرند، در دایره تمرکز نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی سازمان قرار دارند.
وی ضمن تأکید بر اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام اولویت دار در چارچوب آمایش سرزمین، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست از چسبندگی به اعتبارات عمومی برای رشد و توسعه استان پرهیز کنند و پیگیر تقویت مشارکت عمومی خصوصی و نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی باشند.
دوست محمدی افزود: مدیران و مسئولین استان می بایست با احصاء نیازهای استان بر اساس اسناد آمایش سرزمین، در حوزه تکالیف دستگاه مربوطه اقدام و نسبت به جذب سهم استان از اعتبارات گلوبال در اختیار وزارتخانه ها پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان