پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛ 

تفاهمنامه احداث ۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن با کارگزاری ها منعقد شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۸:۳۱ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون تفاهمنامه احداث ۷۳۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام بین اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با کارگزاریهای مختلف انعقاد شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ فرشاد دوستی روز یک شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد اظهار داشت: برنامه تولید مسکن درچشم انداز چهار ساله استان را ۳۲۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم  توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید و ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی)، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند، افزود: ازاین تعداد تا کنون ۷۱۱۹ نفر تأیید نهائی شده اند، و در حال حاضر ۲۷۹۹ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم اولیه و  قسطهای بعدی آورده خود را  واریز کرده اند و پروژه به آنها تخصیص داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان می باشد گفت: انعقاد تفاهمنامه احداث ۷۳۴۰ واحد را با کارگزاری مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و … به انجام رسیده که از این تعداد  ۲۵۳۱ واحد هم اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال احداث می باشند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام یکی از استانهای موفق در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون به شمار می آید بیان داشت: تأمین زمین و آماده سازی آن جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام یکی از مسائل اصلی مورد بحث و پی گیری توسط راه و شهرسازی استان است که انتظار می رود دستگاههای مختلف و فرمانداریها بیش از پیش در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

دوستی ادامه داد: در شهرستانهایی که مشکل تأمین زمین نداشته باشیم طبق قانون پی گیر احداث واحدهای ویلایی برای متقاضیان واجد شرایط خواهیم بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان