پایگاه خبری ایلام رویداد

دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام:

فوتبال بانوان ایلام نیازمند توجه بیشتر

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۹:۱۰ چاپ

ایلام رویداد |

‍ 

دکتر سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه فوتبال استان ایلام و جمعی از بانوان فوتبالیست دیدار نمود و در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گرفت.

به گزارش ایلام رویداد؛دکتر فلاحی در این دیدار اظهار داشت؛بانوان فوتبالیست ایلامی از آینده نامعلوم شغلی خود پس از اتمام دوره قهرمانی اظهار ناراحتی کردند و خواهان توجه بیشتر مسئولین به فوتبال بانوان ایلام و احداث زمین چمن اختصاصی شدند.

با توجه به این که تیم پالایشگاه گاز بانوان در لیگ برتر حضور دارد بانوان فوتبالیست خواهان توجه جدی وزارت نفت به این تیم شدند در این خصوص دکتر فلاحی با پارلمانی وزارت نفت جهت کمک به تیم پالایشگاه گاز تماس گرفت و قول مساعدت گرفت. همچنین مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام که رایزنی ها و کمک های بسیاری برای تیم بانوان پالایشگاه انجام داده است نسبت به تسریع در بستن تیم برای حضور در لیگ امسال قول مساعد دادند.

دکتر فلاحی در راستای ایجاد یک زمین چمن اختصاصی برای بانوان در حال رایزنی با وزارت نفت است.

هزینه بالای کلاس های مربیگری آسیا برای بانوان فوتبالیست، ضعف بیمه ورزشکاران و مربیان، ضعف تدارکات در فوتسال و فوتبال بانوان مشکلاتی بود که ورزشکاران مطرح کردند. استفاده از مدیر زن در تیم فوتبال زنان و اختصاص کمک‌های بیشتر توسط شرکت های بزرگ حوزه انرژی استان در تأمین هزینه های باشگاه داری از دیگر مطالبات بانوان فوتبالیست ایلامی بود.

با توجه به امکانات ورزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان دکتر فلاحی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در ایلام با مدیرکل کمیته امداد استان نیز جهت مساعدت در راستای برگزاری مسابقات مذکور رایزنی به عمل آورد و مدیر کل کمیته امداد برای مساعدت حداکثری در اجرای مسابقات فوتسال استان اعلام آمادگی کرد.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان