پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد | معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز سفر خود به استان ایلام به همراه نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از کارخانه سولفات پتاسیم ایوان و دو واحد کارگاهی تازه تاسیس واقع در شهرک صنعتی ایوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارایلام رویداد؛ علی رسولیان در این بازدید بر انجام پیگیری‌های لارم جهت رفع مشکلات کارخانه سولفات پتاسیم ایوان تا بازگشت کامل آن به چرخه تولید تأکید کرد.

وی همچنین اظهار کرد: رفع مشکل این کارخانه که تامین مواد اولیه برای تولید است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: مهمترین مهمترین مشکل کارخانه سولفات پتاسیم ایوان سرمایه در گردش است که می تواند با تامین این کمبود رفع شود.

سارا فلاحی ادامه داد: هم اکنون بحث اشتغال مهمترین مشکل مردم این استان است که با ایجاد کارخانه ها و احیا شدن واحدهای راکد تا حدودی این معضل برطرف شود.

وی افزود: در گذشته ۱۳۰ نفر در کارخانه سولفات پتاسیم ایوان مشغول بکار بوده که به دلیل مشکل مالی این تعداد به ۵۰ نفر کاهش یافته است.

نماینده ایلام در مجلس در پایان خواستار همکاری دستگاه ها مربوطه جهت رفع مشکلات واحدهای تولید راکد شد.

گفتنی است؛ واحد تولیدی «سولفات پتاسیم ایوان» که از سال ۹۴ به دلیل برخی مشکلات فعالیت تولیدی خود را متوقف کرد بود سال ۹۷ مجدد فعالیت خود را از سر گرفته است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در این سفر از کارخانه کوشاب غرب تولید کننده انواع ماءالشعیر، آب‌میوه‌های گازدار و انواع نوشابه ویتامینه‌ای مستقر در ناحیه صنعتی شباب نیز بازدید به عمل آورد.

 انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان