پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: کاستن از میزان فقر و محرومیت های استان نیازمند مشارکت دستگاههای گوناگون در این زمینه است.

به گزارش ایلام رویداد؛ رضا طاهری روز دوشنبه در دیدار با مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت اظهار داشت: در صورتی که دستگاه های گوناگون به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال نیازمندان عمل کنند بسیاری از مشکلات آنان برطرف می شود.

وی با عنوان اینکه ایلام از محرومترین نقاط کشور است، افزود: با این حال ظرفیت های بزرگی در استان از جمله ذخایر بالای نفت و گاز این استان می تواند ظرفیت های مهمی برای توسعه استان و کاهش فقر باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران نیز در این نشست گفت: تلاش ما در مجموعه شرکت ملی نفت این است که در آینده برنامه منظمی برای خدمت گذاری و کاستن از فقر استان ایلام تنظیم و عملیاتی شود.

سید علی سید بهشتی افزود: با توجه به ضرورت عمل به مسئولیت های اجتماعی حوزه شرکت ملی نفت ،کمک به نیازمندان مناطق محروم بهترین زمینه اقدام عملیاتی در این مناطق است و ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی ابراز امیدواری در آینده با سفر جمعی از متخصصین در زمینه مسئولیت اجتماعی به استان و تدوین برنامه های مشخص، اقدامات مهم تری در خدمت به محرومان استان ایلام صورت گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان