پایگاه خبری ایلام رویداد

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام: 

حوزه و دانشگاه دو بال پیشبرنده جامعه هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۸:۳۸ چاپ

ایلام رویداد |به گزارش ایلام رویداد؛حجت الاسلام والمسلمین  کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه  با بیان اینکه دستگاه قضا بدون واهمه بر اساس قوانین لازم است عدالت را اجرا کند و مرعوب فریادهای گوش خراش دشمن نشود، گفت: کوچکترین همراهی با دشمن هزینه سنگینی به دنبال خواهد داشت

امام جمعه ایلام افزود: حضور شهدای گمنام در استان ایلام، افتخار و توفیق بزرگی برای مردم استان است، استقبال مردم از شهدای گمنام بی نظیر بود و تا هفته جاری این شهدا مهمان استان ما هستند.

وی تصریح کرد: ایلام استان محرومی است، جوانان استان نیازمند اشتغال هستند، اشتغال در استان نیازمند سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نیازمند امنیت است، هیچ سرمایه گذاری در جایی که امنیت نداشته باشد، سرمایه گذاری نمی‌کند، عنوان کرد: اگر جامعه بخواهد با گروه‌های ضد انقلاب برای اغتشاش همراهی کند و امنیت را برهم بزند، آثار شوم دامنه جامعه را خواهد گرفت، بر بیکاران جامعه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام  والمسلمین کریمی تبار عنوان کرد: اگر چنانچه ناامنی افزایش پیدا کند، بازاریان هم امنیتی ندارند، اگر مسئولان امنیتی تضعیف شوند، غارتگران، اموال مردم را در روز روشن غارت می‌کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خداوند به ما عقل و فکر داده باید کاری نکنیم وضعیت جامعه بدتر شود، بلکه باید برای بهبود آن تلاش کنیم، افزود: بازاریان و اصناف کشور ما سابقه طولانی در نظام و انقلاب دارند، در توطئه اخیر دشمن به دنبال سوء استفاده از بازاریان بودند، ولی بازاریان با باز کردن مغازه‌ها تیر دشمن را سنگ زدند.

وی تصریح کرد: مردم با اغتشاشگران و ضد انقلاب همراهی نکردند، او همان اول صف خود را آنها جدا کردند و دشمن به اهداف شیطانی خود نرسید.

وی افزود: اگر کسی انتقاد و اعتراض دارد، طبق قانون باید این انتقاد و اعتراض را به گوش مسئولان برساند، مسئولان در نظام اسلامی در تمامی بخش‌ها باید پاسخگوی مردم باشند و با مردم شفاف باشد حتی اگر کاری قابل اجرایی نباشد. مردم پشتیبان مسئولان بوده‌اند و خواهند بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آمریکا با تمام توان جنگ ترکیبی در کشور راه انداخته است و آشوبگران را به برای برهم زدن امنیت و ایجاد رعب وحشت با سلاح تحریک می‌کند، افرادی که رعب و وحشت در جامعه ایجاد می‌کند و بازاریان را تهدید به تعطیلی می‌کنند، این افراد محارب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین  کریمی تبار افزود: کسی که سلاح سرد و گرم امنیت روانی و اقتصادی جامعه را برهم می‌ریزد، محارب است، قطعاً حساب افراد محارب و منتقد ازهم جدا است.

وی گفت: هنگامی که دستگاه قضایی بخواهد افراد محارب عادلانه برخورد کند، افرادی که انسان‌های بی گناه را به شهادت رساندند و اموال مردم را به آتش کشیدند، صدای رسانه‌های خارجی که تا دیروز برای حمله به مراکز نظامی و انتظامی و ساخت کوکوتل موتولف به مردم خط دهی می‌دادند، در مقام دلسوز حاضر می‌شوند و از حقوق بشر حرف می‌زنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دستگاه قضایی بدون واهمه و بر اساس قوانین باید عادلانه با این افراد برخورد و عدالت را اجرایی کند و مرعوب فریادهای گوش خراش دشمن نشود.

وی تصریح کرد: دشمنان تمام توان خود در جنگ نرم و سخت برای ضربه زدن به مردم به کار گرفته‌اند، مسئولان فرهنگی، قضایی و امنیتی نباید تماشاچی باشد و مدافع امنیت مردم و کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: این‌هایی که فکر می‌کردند نظام تا ۱۶ آذرماه ساقط می‌شود، مثل وعده‌های قبلی در چهار دهه قبلی نیز ناکام ماندند، این نظام ماند و بالنده‌تر از گذشته مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی گفت: حوزه و دانشگاه دو بال پیشبرنده جامعه هستند و وحدت آنها باعث سرافزاری جامعه می‌شود و به خوبی این وحدت برقرار است.

امام جمعه ایلام با اشاره به هفته راهداری با تقدیر و تشکر از راهداران، افزود: رانندگان در تهدید اخیر مردانه ایستادند و کار حمل و نقل را تعطیل نکردند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان