پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


فرمانده انتظامی استان ایلام به همراه تعدادی از معاونین با سرپرست و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان پیرامون همکاری های مشترک دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش ایلام رویداد؛ فرمانده انتظامی استان ایلام با حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با غلامرضا علی محمدی دیدار و ضمن تبریک انتصاب شایسته وی برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر با نیروی انتظامی همکاری های گسترده ای دارد و درمناسبت های مختلف نظیر ایام نوروز، اربعین حسینی، تصادفات و حوادث دیگر در کنار یکدیگر قرار دارند و هر زمان ما آماده باش باشیم نیروهای هلال احمر نیز در کنار ما هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تعامل با جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: هلال احمر در زمان وقوع حوادث و شرایط بحرانی همیشه پای کار است و در هر جایی نیاز باشد مجموعه نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان با هلال احمر همکاری می کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این دیدار با بیان اینکه امنیت ما مدیون زحمات نیروهای امنیتی است ، گفت: در هنگام حوادث و بحران ها حضور نیروهای امنیتی در کنار نجاتگران هلال احمر باعث می شود تا ارسال تجهیزات و محموله های امدادی به محل حادثه و امدادرسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده به راحتی انجام شود.

غلامرضا علی محمدی تاکید کرد: از همه توان و ظرفیت های هلال احمر در راستای خدمت رسانی به مردم و به ویژه در ایام اربیعن حسینی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) استفاده خواهیم کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن استقبال از همکاری های هر چه بیشتر و تعامل با مجموعه نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد و گفت: انشالله با همکاری مجموعه نیروی انتظامی اربعین امسال را قوی تر و جدی تر و با امنیت بیشتر به مردم خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان