پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام خبر داد؛

واگذاری بیش از یکهزار اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی ایلام

۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۲:۵۳ چاپ

ایلام رویداد |مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام از واگذاری یک هزار و ۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت‌‌پوشش کمیته‌‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مساجد و اماکن مذهبی در نقاط مختلف استان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ مجتبی بهادری با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۵۵۴ خانوار تحت‌حمایت کمیته‌امداد، ۲۲۱ خانوار تحت‌حمایت بهزیستی و ۲۳۳ مورد دیگر سایر اقشار بوده است.

وی افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام گفت: خانواده‌های تحت‌حمایت کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مساجد و اماکن مذهبی در سال‌جاری مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۵۹۰ ریال از پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌ اند.

بهادری در ادامه به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکین تحت‌پوشش نهادهای حمایتی اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۹ ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکین تحت پوشش کمیته‌‌امداد و بهزیستی استان منظور شده‌ است.

وی افزود: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌ های استان و طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه ششم‌توسعه کشور، این مهم را اجرایی کرده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام در پایان با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر‌برخوردار است، افزود: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان