پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |فرماندار ایلام گفت: دولت کار و کرامت با شعار توزیع عادلانه در سطح مناطق محروم و کمتر توسعه ایلام خدمات مناسبی ارائه داده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ عبدالصاحب نادری در نشست هم اندیشی و همفکری اعضا شورای شهرستان اظهار داشت: با وجود موانع و مشکلات ناشی از تحریم ها، این نظام با اقتدار به سمت قله های پیشرفت حرکت نموده و خدمات ارزنده ای ارائه کرده است.

وی افزود: دولت کار و کرامت با شعار توزیع عادلانه در سطح مناطق محروم و کمتر توسعه ایلام کارهای مناسبی انجام داده است.

فرماندار ایلام گفت: در شهرستان ایلام نیز در زمینه های مختلف توسعه طرح هادی روستا، تسطیح و زیرسازی راههای روستایی، آبرسانی و بهسازی شبکه آب در روستای محروم مرزی از جمله بوالحسن، چم سارد از توابع بخش مرکزی و گنجه از توابع بخش سیوان انجام گرفته شده است.

نادری بیان داشت: همچنین ایجاد ۱۵۰۰متر حفاری و لوله کشی تقویت شبکه آب شهرک شهید کشوری، ایجاد سالن ورزشی چند منظوره در پاکل علیشروان و توسعه باغات، آسفالت معابر روستا و خدمات بهداشتی و درمانی گوشه ایی از دیگر اقدامات انجام دولت در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهروروستا با توجه به پل ارتباطی بین مردم با دولت باید در کنار دهیاران با کار و تلاش فراوان نقش موثری در رشد و توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر روستاها داشته باشند و لازم است مشکلات و همچنین برنامه های مدون خود را در جهت توسعه و پیشرفت روستا ارائه نمایند

در پایان این نشست؛ هر کدام از اعضا شورای شهرستان به بیان دیدگاه ها، انتظارات و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان