پایگاه خبری ایلام رویداد

رئیس کل دادگستری استان ایلام ؛

با گران فروشان برخورد قضایی می شود

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۰:۲۷ چاپ

ایلام رویداد | رئیس کل دادگستری ایلام گفت: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گرانفروشی باشند.

به گزارش ایلام رویداد؛ عمران علیمحمدی روز یک شنبه در جلسه بررسی وضعیت گرانی های، با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در جهت فلج کردن اقتصاد مملکت برای وارد کردن فشار به اقشار مختلف جامعه از جمله ایجاد اختلال در حمل و نقل، اختلال در بازار دارو، تشویق کسبه به تعطیلی بازار و غیره، اظهار داشت: دشمن بعد از ناکام ماندن از رسیدن به اهداف خود اکنون به روش دیگری بازار را مورد تهدید قرار داده و آن فشار اقتصادی از طریق تحریم بیشتر و در نتیجه گران شدن ارز و طلا و ایجاد تورم و بی ثباتی در بازار در راستای تحت فشار قرار دادن مردم و رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی افزود: در این شرایط ما باید با تمام توان به اجرای قوانین و مقررات اقدام کرده و خواسته مردم نیز از ما مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است.

رییس کل دادگستری ایلام گفت: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گرانفروشی باشند و عده‌ای نیز با سوء استفاده از گرانی ارز بخواهند در بازار اخلال ایجاد کرده و گرانفروشی بکنند به همین جهت لازم است که ما به عنوان قوه قضاییه و تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط وارد عمل شده و با تمام توان با گران فروشان برخورد کرده تا در عرصه توزیع و عرضه کالا شاهد بی نظمی نباشیم.

در ادامه این جلسه؛ هرکدام از اعضاء به بیان نظرات خود پرداختند و پیشنهادهایی جهت برخورد با گرانفروشی و ثبات در بازار ارائه دادند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان