پایگاه خبری ایلام رویداد

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛

دانشگاه جامع علمی کاربردی در توسعه کسب و کار نقشی مؤثر دارد

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۵:۳۱ چاپ

ایلام رویداد |نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی در توسعه کسب و کار نقشی مؤثر دارد.

به گزارش ایلام رویداد؛ بهزاد علیزاده روز یک شنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، اظهار داشت: بحث تولید علم و دانش و فناوری برای رشد و توسعه استان و اثرگذاری آن در سطح ملی از محورهای جدی و مورد نیاز امروز جامعه است ولی رشد و توسعه علمی با ارائه رشته های نظری به تنهایی کافی نیست چرا که جامعه امروز ما نیازمند دانش آموختگانی است که مهارتی کاربردی و تخصصی مورد نیاز جامعه را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت خوبی در حوزه های کشاورزی، گردشگری، نفت و گاز است افزودد: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند از این ظرفیت استفاده کند و با نیازسنجی براساس نیاز هر شهرستان بر مبنای سند آمایش رشته های مورد نیاز را تعریف، تصویب و اجرا کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای مهارت افزایی و ایجاد اشتغال حمایت می کند.

در ادامه این دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با تأکید بر اینکه یکی از اموری که می تواند به اشتغال زایی جامعه کمک کند و حتی بار عظیمی از مباحث مربوط به بیکاری را ازبین ببرد توجه به آموزشهای مهارتی است.

منصور احمدی افزود: توجه به آموزش های مهارتی در کشور باید یک اصل باشد و نگاه ویژه به این مسئله توسط مجلس شورای اسلامی ، مورد تقاضای دانشگاه است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان