پایگاه خبری ایلام رویداد

سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری ایلام؛

دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا ناوگان اتوبوسی ایلام اجرا شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۸:۳۱ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای در پایانه های مسافری استان اجرا شد.

به گزارش ایلام رویداد؛ محمد حسنی اظهار داشت: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱ و ۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های حمل ونقل در استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاه های پلیس راه با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و تشکل های صنفی شرکت ها در دستور کار قرار داشت.

سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح بود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند،گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت ها به طور مستمر و موثر استمرار پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ در استان ایلام  ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان