پایگاه خبری ایلام رویداد

استاندار ایلام؛

یگان مستقل ارتش در ایلام مستقر می شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۸:۱۲ چاپ

ایلام رویداد |استاندار ایلام گفت: پیگیری ها برای استقرار یگان مستقل ارتش در نتیجه بخش بوده و به زودی با همفکری نیروهای مسلح استان و شورای تامین، یگان مستقل ارتش در ایلام استقرار خواهد یافت.

به گزارش ایلام رویداد؛حسن بهرام نیا روز جمعه در آیین گرامیداشت 19 دی ماه سالروز عملیات ضربت ذوالفقار و حماسه فتح میمک اظهار کرد:هم اکنون تیپ مستقل ایلام به علت نبود جای مناسب در شهرستان خرم اباد مستقر است که با مکان یابی برای حضور و استقرار دائمی این تیپ در استان، زمینه تامین امنیت پایدار در این منطقه مرزی فراهم می شود.

وی در ادامه گفت؛این یادواره ها و جلسات و این بزرگداشت ها یادآور آرمان شهدا و یادآور راه شهداست.

بهرام نیا گفت؛شهدا به مصداق اعلا علیین رسیدند ودر پیشگاه خداوند ودر عالی ترین مقام که همان مقامی است که نزد خدا روزی می‌خورند،هستند.
وی گفت این ماییم که نیاز به چنین جلساتی داریم که بدانیم هدف و آرمان شهدا که وارثان این امنیت و نظام هستند چه بوده و ما چه وظیفه ای داریم.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت؛برخی از اجانب ودر راس آنها استکبار جهانی و مزدوران داخلی خیال  داشتند که مردم غافل از شهدا هستند و این خیالی واهی بیش نبود.
وی گفت مردم وارثان این آزادی و این نعمت الهی هستند که نقشه شوم شیطان را متوجه و امنیت را بر سر جغرافیای ایران گسترش و تثبیت کردند‌
استاندار ایلام با اشاره به اینکه این که باید از این یادواره و بزرگداشت ها درس بگیریم گفت؛همه ما باید با شهدا تجدید پیمان داشته باشیم چرا که این انقلاب و نعمت آزادی به همین سادگی به دست نیامده است که بهمین راحتی ازبین برود.و این آزادی و امنیت حاصل خون ایلات بویژه ایل خزل است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان