پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

به گزارش ایلام رویداد؛ غلامرضا علی محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان به اتفاق معاون امداد و نجات و کارشناس مسئول برنامه و بودجه با حضور در شهرستانهای دره شهر وبدره و بازدید از شعبه هلال احمر شهرستان دره شهر و پایگاه امداد و نجات جاده ای پلیس راه دره شهر وشهرک ولی عصر ( عج ) بدره مسائل و مشکلات شهرستان های مذکور را بررسی نمودند.

دیدار با فرماندار محترم شهرستان دره شهر ،حضور در جمع نجاتگران پایگاه پلیس راه دره شهر ،بازدید از شعبه هلال احمر شهرستان دره شهر ،نشست کاری با کارکنان و بازدید از انبار امدادی شعبه دره شهر اهم فعالیت های سرپرست جمعیت هلال احمر استان وهیئت همراه در شهرستان دره شهر بود.

در این جلسه سرپرست جمعیت هلال احمر با فرماندار شهرستان دره شهر ضرورت ساخت پایگاه امداد و نجات شهرستان در محور دره شهر به پلدختر به عنوان اصلی ترین محور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس طاهری فرماندار دره شهر در این جلسه با اعلام رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر در پوشش حوادث گوناگون از امداد گران ونجاتگران جمعیت هلال احمر به عنوان سربازان گمنام عرصه ی خدمت در لباس هلال احمر یاد کرد وبا اشاره به ایجاد تونل محور دره شهر به آبدانان ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای در محدوده روستای کل سفید را ضروری دانست ونسبت به تآمین اعتبار لازم از محل اعتبارات عمرانی شهرستان قول مساعد دادند.

به گزارش ایلام رویداد؛ بخش دوم فعالیت های سرپرست جمعیت هلال احمر وهیئت همراه در شهرستان بدره متمرکز بود.

در این برنامه که با حضور کارشناسان محترم سازمان برنامه و بودجه استان به انجام رسید از زمین محل احداث شعبه شهرستان بدره بازدید میدانی بعمل آمد وبر پیگیری آماده سازی زمین ورفع مشکلات آن وتامین اعتبار لازم ساخت پروژه تاکید شد.

بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرک ولی عصر وحضور در جمع نحاتگران این پایگاه آخرین برنامه سرپرست جمعیت هلال احمر استان و همراهان بود که بررسی و پیگیری وضعیت پایگاه ورفع مشکلات آن در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان