پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری تجلیل از برگزیدگان خانه مادری همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)خبر داد.

به گزارش ایلام‌رویداد؛مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، ترویج نگاه گفتمانی و تمدنی به زن، افزایش نرخ مشارکت زنان در مسائل اجتماعی و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و پیشران در گفتمان الگوی سوم زن، از اهداف کلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در استان ایلام است.

وی با بیان اهمیت نقش زنان در حفظ سنگر خانواده و همچنین جامعه به تلاش دشمن در خدشه دار کردن این نقش خطیر اشاره کرد و افزود: زن در جامعه اسلامی از ارزش و جایگاه والایی به لحاظ قرارگرفتن در محور خانواده برخوردار است و دشمنان برای خدشه‌دار کردن این نقش تلاش می‌کنند که همواره با بصیرت و درایت بانوان مؤمن و متعهد ایران اسلامی ناکام می‌مانند
خانم بیگ محمدی اظهار داشت: در جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) ازبرگزیدگان پویش «خانه مادری» تقدیر شد.
مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اظهار داشت:600 اثر برای طرح «خانه مادری» با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری (هیئت ما خانه مادری ماست) در قالب کلیپ، پادکست، نقاشی ، دل نوشته ، عکاسی و... به دبیرخانه پویش «حرف آورد» ارسال شد.
مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت : در جشن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) از 25 اثر برگزیده پویش خانه مادری تقدیر شد .

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان