پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام؛

انجام ۱۶۰ تن شن و نمک پاشی در جاده های کوهستانی ایلام

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۹:۵۵ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام از انجام ۱۶۰ تن شن و نمک پاشی در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد و گفت:با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری در ۹۴ مقطع از محور‌های این استان انجام شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با توجه به بارش برف در ۱۳ محور ارتباطی از شهر‌های استان و به جهت سهولت در تردد در این محورها، ۲۷۰ کیلومتر از محور‌های شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

وی با اشاره به حضور مستمر عوامل راهداری در جادهای استان در پی بارش‌های شدید اوایل هفته جاری، افزود: ۱۶۰ تن شن و نمک پاشی در جاده‌های کوهستانی ایلام انجام شد و با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری در ۹۴ مقطع از محور‌های این استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور به ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه استان اشاره کرد و گفت: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان