پایگاه خبری ایلام رویداد

نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام؛

لذت زندگی در پرتو پول وجهیزیه سنگین نیست

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۱:۳۷ چاپ

ایلام رویداد |



نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: ازدواج آسان برکات زیادی در زندگی برای زوج به همراه دارد

به گزارش ایلام رویداد ،اله نور کریمی تبار صبح امروز در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باتبریک عید غدیر خم و دهه ی امامت و ولایت اظهار داشت:ستاد اجرایی فرمان امام در استان ایلام خدمات ارزنده ای ارائه داده است.

وی گفت: مدیر عامل بنیاد احسان با حضور میدانی در روستاها و مناطق کم برخوردار استان و همچنین حضور در موکب ها از نزدیک با مشکلات و آسیب های اجتماعی این مناطق و دغدغه های آنها جهت مساعدت اقدام می کند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه گروههای جهادی که جهت شناسایی اقشار آسیب پذیر تلاش می کنند یک سبک جدید مدیریتی است افزود: وجود این گروها که وقت خود را در اختیار شناسایی افراد نیازمند گذاشته اند باعث شده با حداقل هزینه بهترین خدمات انجام گیرد که امیدواریم مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند خدمات بیشتری ارائه دهند.

وی گفت: ازدواج امری مقدس و یکی از بزرگترین عبادتهاست، که در آن یک پیوند و محبت و مودت بین زوج خداوند ایجاد می کند وسختیهای زندگی برای انسان لذت بخش است.


وی با اشاره به اینکه ازدواج مقدمه تشکیل خانواده بوده و به تکثیر نسل کمک می کند، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زمینه ی شروع ازدواج ساده را برای جوانان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جهیزیه ازدواج

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان