پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام؛

۱۴ میلیون لیتر مصرف بنزین در ایلام صرفه جویی شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۴:۲۴ چاپ

ایلام رویداد |

 

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در سه ماه اول سالجاری ۱۴میلیون لیتر بنزین در سطح استان صرفه‌جویی شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ علی اصغر  با اعلام این خبر اظهار داشت: با مصرف این مقدار سی ان جی در سطح استان در بهار امسال معادل ۱۴ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد رشد در مصرف سی‌ان‌جی مشاهده می‌شود.
وی افزود: همچنین مصرف روزانه سی‌ان‌جی استان در این مدت ۱۵۲هزار مترمکعب بوده و این مقدار فرآورده در ۲۳ جایگاه که شامل ۹جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۱۴ جایگاه دو منظوره (بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی)، توزیع شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اشاره به طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی ادامه داد: کاهش استفاده از سوخت‌های مایع و افزایش شاخص‌های محیط زیستی از اهداف اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها است.
چاغروندی افزود: تاکنون ۵۵۰ خودرو عمومی در استان ایلام دوگانه سوز شده و یک کارگاه در مرکز استان برای انجام اقدامات فنی طرح فعال است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان