پایگاه خبری ایلام رویداد

 معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی؛

نقش تاثیر گذار بانوان در حوزه های فرهنگی جامعه غیر قابل انکار است

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۵:۰۸ چاپ

ایلام رویداد |معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقش تاثیر گذاربانوان در جامعه به عنوان چهره های فعال فرهنگی غیر قابل انکار است.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری روز دوشنبه در همایش تجلیل از بانوان فعال نهضت پیشرفت زنان ایلام اظهار داشت:با توجه به اینکه هر انسان در هر جامعه وجودش تاثیر گذار است،گفت: امروزه زنان محجبه با چادر در جامعه نمایان می شوند و این نوع حجاب یک نوع تبلیغ عملی به شمار میرود.

معاون هماهنگی امور استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وجود بانوان در تربیت فرزندان، برنامه های فرهنگی و.. در جامعه تاثیرگذار بوده و احساس تکلیف می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شکریان امیری افزود: از برکت انقلاب اسلامی تدریس قران در سطح مدارس و مساجد است در صورتی که این مهم قبل انقلاب به این پررنگی دیده نمی شد.
وی افزود: بانوان همواره در طول تاریخ در کنار مردان موفق بوده اند. بنابراین سهم بانوان بسیار در انقلاب بسیار زیاد است.
معاون هماهنگی امور استان‌ های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وظایف فعالان فرهنگی در برهه کنونی که باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) در این انقلاب باشیم ارزشمند است.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان داد که در برابر ملت هیچ کسی و همواره توطئه های استکبار خنثی می شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در ایام اعتکاف سال جاری یک هزار و ۵۳ نفر از معتکفین استان بانوان بودند.
منوچهر رئیسی افزود: در مجموع یک هزار ۴۹۷ نفر در ایام اعتکاف شرکت نمودند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان