پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیر کل بهزیستی ایلام؛

مددجویان جویای شغل در سامانه بهزیستی ثبت نام کنند

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۳:۰۱ چاپ

ایلام رویداد |مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به آغاز به کار سامانه ملی ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی از جامعه هدف فاقد شغل خواست در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش ایلام رویداد؛ حسین نورعلیوند روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی با هدف معرفی افراد بیکار و جویای کار زیر پوشش سازمان بهزیستی به متقاضیان نیروی کار، راه اندازی شده است.

وی افزود: در پی دستور ویژه رئیس جمهور همزمان با گرامیداشت روز جهانی افراد معلولیت مبنی بر ارائه فهرستی از افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی به منظور در اولویت قرار گرفتن اشتغال آنها، سازمان بهزیستی کشور سامانه ای با عنوان سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی را راه اندازی کرده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: این سامانه به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی است.
به گفته نورعلیوند، در گام بعدی افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت شده به دو گروه متقاضیانی که دارای مدرک دانشگاهی و افرادیکه مدارک فنی و حرفه ای دارند تقسیم می شوند.

نورعلیوند بیان داشت بیان کرد: این دو گروه در مجموع برای چهار نوع اشتغال دولتی (جذب ۳ درصدی)، خصوصی، کارفرمایی و خویش فرمایی معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: بیش از ۴۴ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری و درمان اعتیاد، اجتماعی و مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن برخوردارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان