پایگاه خبری ایلام رویداد

معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد ایلام؛

جشنواره «آینده به رنگ آفتاب و باران» فراخوان داد

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۲:۳۴ چاپ

ایلام رویداد |

 


معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فراخوان جشنواره “آینده به رنگ آفتاب و باران” خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ منصور محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد:  طراحی، ساخت و تولید محتوای فرهنگی و هنری در فرمت مجازی با محوریت آسیب‌های اجتماعی (خودکشی، طلاق، مصرف موادمخدر و الکل، اینترنت، ماهواره، بزهکاری، خودسوزی، سرقت و…) از محورهای اصلی این فراخوان است.
وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و ادبی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم و کارآمد است و می‌تواند اثرات مطلوب و موثر روانی و فردی در میان جامعه هدف برجا بگذارد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موسسات فرهنگی هنری در استان ایلام برای اجرای برنامه‌های متنوع، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی یک فرصت خوب و موثر است که با نظارت و هدایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌توان نتایج مطلوبی را مشاهده نمود.
وی در خصوص قالب‌های این فراخوان تصریح کرد: در این فراخوان استانی، کلیپ (۲ دقیقه) انیمیشین(۲ دقیقه)، پادکست (حداکثر ۵ دقیقه)، فیلم‌های کوتاه(۲ دقیقه)، قصه‌های صوتی (حداکثر ۷ دقیقه)، پیش‌بینی شده که علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب این قالب‌ها، در فراخوان شرکت کنند.
محبی تصریح کرد: آثار در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگ‌سال داوری خواهد شد، اسامی برگزیدگان در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر و به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته‌های فرهنگی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: بر پایه این خبر علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مرداد، از طریق واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ ارسال کنند. محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و کلیپ‌ها بایست به صورت افقی و در حجم مناسب و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تهیه شوند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان