پایگاه خبری ایلام رویداد

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام؛

همکاری های همه جانبه صنعت و دانشگاه برای مقابله با بیکاری ضروری است

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۰:۲۷ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام گفت: امروز بیش از هر زمانی جامعه نیازمند همکاری های همه جانبه صنعت و دانشگاه برای مقابله با بیکاری است.

به گزارش ایلام رویداد؛ منصور احمدی روز سه شنبه در بازدید از سایت پتروشیمی دهلران اظهار داشت: هرچه کاربردی کردن فضای آموزشی راهبرد این دانشگاه در مسیر پیش رو است و در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی لازم برای تدوین رشته های مقطع دار و دوره های کوتاه مدت برای تربیت نیروی ماهر، فنی و متخصص مورد نیاز جامعه را دارد.

وی بر تعامل هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمانی جامعه نیازمند همکاری های همه جانبه صنعت و دانشگاه برای مقابله با بیکاری است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام در ادامه به طور خاص به چگونگی تدوین و اجرای دوره های کوتاه مدت در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

افراد بومی ایلام به آموزش های مهارتی و تخصصی علمی کاربردی نیاز دارند

مدیر سایت پتروشیمی دهلران نیز در این بازدید گفت: افراد بومی این استان به آموزش های مهارتی و تخصصی علمی کاربردی در قالب دوره های کوتاه مدت نیاز دارند.

مصطفی درگاه از پیشرفت مراحل ساخت و راه اندازی این مجموعه خبر داد و افزود: هرچه پروژه به مراحل پایانی نزدیک می شود نیاز به افراد فنی، متخصص و ماهر بیشتر نمود پیدا می کند.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از مراجعه کنندگان متقاضی همکاری و یا استخدام فاقد دانش فنی و مهارتی هستند خاطر نشان کرد: افراد بومی استان ایلام به آموزش های مهارتی و تخصصی علمی کاربردی در قالب دوره های کوتاه مدت نیاز دارند.

مدیر سایت پتروشیمی دهلران ابراز امیدواری کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با تدوین رشته ها و دوره های مورد نیاز این استان به تربیت نیروی ماهر و متخصص مورد نیاز پتروشیمی دهلران کمک کند.

وی اظهار داشت: هرچه کاربردی کردن فضای آموزشی راهبرد این دانشگاه در مسیر پیش رو است و در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی لازم برای تدوین رشته های مقطع دار و دوره های کوتاه مدت برای تربیت نیروی ماهر، فنی و متخصص مورد نیاز جامعه را دارد.

گفتنی است؛ در راستای این جلسه و براساس نیازسنجی انجام شده ، دوره های کوتاه مدت پایپینگ و متالوژی جوش توسط پتروشیمی دهلران پیشنهاد و توسط مرکز آموزش علمی کاربردی دهلران تدوین شده و در حال انجام مراحل قانونی جهت اجرا است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان