پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: طی آیینی نفرات برتر سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر ایلام تجلیل شدند.

به گزارش ایلام رویداد؛ جمال اسدی در این آیین با بیان اینکه حمایت از نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان که دغدغه پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را دارند یک ضرورت است، اظهار کرد: حمایت از استارت آپ‌ها موجب گسترش فناوری، توسع اشتغال و حمایت از تولید داخلی و کیفی‌سازی تولیدات می شود.

وی افزود: نخبگان و کارآفرینانی که وارد عرصه استارت‌آپ‌ها می‌شوند، هدف اصلی شان صرفاً رفع مشکلات و نیازهای اساسی جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: نخبگانی که در این رویداد استارت‌آپی حضورداشتند، ایثارگرانی هستند که از پتانسیل و سطح علمی بالایی برخوردار می باشند و در راستای حفظ عزت و استقلال نظام مقدس اسلامی که ماحصل خون پاک شهداء است شبانه روز تلاش جهادی می‌کنند.

اسدی یادآور شد: ۱۹ طرح از سوی کارآفرینان، سرآمدان و نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان ایلام در این رویداد شرکت نموده که ۸ تیم از واجدین شرایط با نظر داوران در چهار سطح فناوری، به مرحله استانی راه پیدا کرده و از طرح‌های خود دفاع که درنهایت در این رقابت از بین آنها چهارتیم در چهار سطح بعنوان تیم های برتر استان انتخاب و برای مرحله کشوری در اسفندماه سال جاری معرفی می شوند.

در پایان از نفرات برتر چهار تیم برگزیده تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان