پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر فرودگاه شهدای ایلام از آمادگی این فرودگاه برای پذیرش پروازهای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛محمد جواد یگانه روز یک شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ فرودگاه شهدای ایلام در راستای ارائه خدماترسانی به مسافرین برنامه های مهمی در دست اجرا دارد.وی افزود: برقراری میز خدمت متشکل از شرکت های هواپیمائی به منظور پاسخگویی در زمان تاخیریا ابطال پرواز، نظارت مستمر و گزارش هرگونه تأخیر ( بیش از ٣٠ دقیقه) پرواز به ستاد شرکت جهت هماهنگی و پیگیری از سازمان و شرکت های هواپیمائی جهت کاهش و مدیریت تأخیرها از مهمترین این برنامه ها می باشد. 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام در ادامه به پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه ایلام اشاره کرد و گفت: ساماندهی فضای سبز و گلکاری محوطه ترمینال ها در دستور کار قرار دارد.

یگانه خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات لازم برای افراد توان خواه و معلولیت جسمی و دسترسی آسان به درگاه فرودگاهی و ارائه بهترین کیفیت پاسخگویی به تماس های تلفنی و ایجاد سیستم نظرخواهی از مسافرین از دیگر اقدامات انجام شده فرودگاه شهدای ایلام در ایام نوروز است.

وی در پایان گفت: همچنین نظارت بر حضور مستمر و پاسخگوئی روسای ایستگاه های شرکت های هواپیمائی و گزارش عملکرد ( مستند) به ستاد جهت انعکاس به سازمان هواپیمایی و شرکت ها جهت اقدامات بعدی در اولویت فرودگاه ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان