پایگاه خبری ایلام رویداد

فرمانده انتظامی استان ایلام؛

تحقق شعار سال در گرو استمرار امنیت پایدار در جامعه است

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۶:۱۶ چاپ

ایلام رویداد |فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در گرو استمرار امنیت پایدار در جامعه است ، گفت: امنیت زیر بنای رشد تولید در کشور است.

به گزارش ایلام رویداد؛ سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه در سومین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس و در جمع مسئولان و فرماندهان و مدیران انتظامی ضمن تبریک سال جدید به همه مردم استان و کلیه کارکنان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان در این باره اظهار داشت: تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان اتفاق میمون و مبارکی است و آرزو می کنیم امسال آغاز بهار طبیعت با ماه بهار قرآن منشاء خیر و برکت برای مردم و نظام اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال ” مهار تورم و رشد تولید “از سوی رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ” مدظله العالی ” افزود: مهار تورم در گرو رشد تولید و رشد تولید در گرو ایجاد بسترهای لازم است که امنیت به عنوان زیربنای رشد اقتصادی ، سیاسی، و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است .

این مسئول انتظامی با تاکید بر اهمیت استمرار امنیت در هر جامعه ای عنوان کرد: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد به تبع آن هیچ سرمایه گذاری در آن جامعه اقدام به سرمایه گذاری و اجرای برنامه های اقتصادی نمی کند، پس امنیت زیر بنا و اساس رشد و شکوفایی هر جامعه ای است.

سردار القاصی مهرتصریح کرد: برای رشد تولید در جامعه بایستی دست قاچاقچی، دلال، اخلالگردر نظام اقتصادی، واسطه گر قطع شود تا علاوه بر رشد تولید، اقتصاد نیز پویا شود و بخشی از این وظیفه خطیر بر عهده پلیس است .

وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس همواره گوش به فرمان رهبر و سرباز ولایت بوده ، گفت : پلیس استان می کوشد تا با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها وخود مردم گام های مثبتی در جهت تحقق شعار سال بردارد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان