پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۳ مجتمع خدمات بین راهی در استان در کنار ۷ راهدارخانه ثابت در استان پذیرای مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ایلام رویداد؛ علی روان روز سه شنبه اظهار داشت: ۱۵ ایستگاه راهداری با هدف ایمنی بیشتر در طرح راهداری نوروزی در محور‌های استان مستقر هستند.
 
وی افزود: در ایام نوروز گشت‌های فعال راهداری در جاده‌ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: انجام خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم، تابلو‌ها و پاکسازی و منظر آرایی جاده‌ها، لکه گیری، آسفالت و نصب بنر‌های اطلاعاتی نوروزی از جمله اقدامات انجام شده در راه‌های استان است.
 
روان به اجرای پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اقامه نماز استان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی، کاهش سوانح رانندگی و ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی و اقامه نماز در سفر‌های نوروزی این پویش در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی اجرا می‌شود.
 
وی در پایان عنوان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان