پایگاه خبری ایلام رویداد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تأکید کرد:

ضرورت شناسایی اولویت های امر به معروف و نهی از منکر سازمان

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۱۹:۱۸ چاپ

ایلام رویداد |

 ‍ 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام بر ضرورت شناسایی اولویت‌ های امر به معروف و نهی از منکر سازمان تأکید کرد.

به گزارش ایلام رویداد؛ رحمت اله قیصوری در اولین نشست اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان، اظهار داشت: باید به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک اولویت نگاه کنیم چرا که اجرای صحیح سیاست‌های آن نقش مهمی در سلامت جامعه دارد.
وی نظم و انضباط کاری، تلاش برای ارائه خدمات صحیح و مناسب به ارباب رجوع، صرفه جویی در هزینه های سازمان، و…را از مصادیق امر به معروف عنوان نمود.
شهرام طهماسبی پور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان هدف از تشکیل شورای مذکور را تعامل و همکاری با ستاد استان و همچنین شناسایی و اولویت بندی امکانات سازمان در جهت اجرای مطلوب این فریضه الهی، ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب و عملی جهت ترویج معروفات و نهی از منکرات و… ذکر کرد.
حجت الاسلام حاتمی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه با اشاره به اهمیت شورای امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تشکیل این شورا در دستگاه های اجرایی، گفت: شورای مذکور در سطح ادارات استان تشکیل شده و این شورا در ابعاد مختلفی برنامه دارد که یکی از مهمترین این برنامه ها مسئله حجاب و عفاف با هدف ارزش نهادن به مقام زن و حفظ امنیت و حفاظت از زنان می باشد.
وی توکل به خدا و تمسک به قرآن و اهل بیت را لازمه رسیدن به کمال دانست و افزود : یکی از کارهایی که دشمن برای تسلط بر ما انجام می دهد، کاشت بذر ناامیدی در جامعه و دل های ماست. اگر انسان به حقیقت و هدف نهایی خود واقف باشد هیچگاه تسلیم خواسته های دشمن نخواهد شد و این دشمن است که خود به ناامیدی و شکست دچار می شود.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اضافه کرد: اگر محور را قرآن و اهل بیت قرار دهیم، جایی برای ناامیدی در زندگی خود نگذاشته ایم زیرا در این مسیر شاخص هایی همچون امیرالمومنین (ع) برای تمسک جویی وجود دارد.
این مقام مسئول در پایان گفت: حرکت ما به سمت هدف بزرگی است که در نهایت به سعادت اخروی منجر می شود. در نتیجه اگر اعمال و رفتار ما بر اساس قانون اساسی که برگزیده ای از قرآن است، باشد، همچون فردی هدفمند و در جهت کمال و سعادت گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان