پایگاه خبری ایلام رویداد

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام؛

جشنواره ملی گوهرشاد در ایلام برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۱۹:۳۵ چاپ

ایلام رویداد |

 


مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری جشنواره ملی گوهر شاد در عرصه عفاف و حجاب در استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ مریم بیگ محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره گوهرشاد با هدف هم افزایی فعالیتهای حلقه های میانی و گروه های مردمی با حمایت دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی از یکسو و شناسایی و تامین تجربه های موفق و ایده های خلاقانه در این عرصه است.
وی افزود: درصدد هستیم از استان گروه های مردمی از جنس بانوان که در حوزه عفاف و حجاب در محلات فعالیت می کنند و در عین حال خلاقیت برای جذب نوجوانان و دارند را به جشنواره گوهرشاد معرفی کنیم
مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: انجام این کار فوریت بالایی دارد از همه بانوان استان دعوت می کنم ایده ها و خلاقیت های خود را در عرصه حجاب و عفاف؛ کلیپ٫ موشن گرافی٫ پوستر٫فیلم از نمایشگاها٫ نقاشی های کودکان و تمام فعالیت های اثرگذاری که دارند از طریق پیام رسان واتساپ برای شماره:۰۹۱۲۰۸۲۱۶۰۳ تا مورخ ۱۵۰۱/۴/۲۸ ارسال نمایند.
بیگ محمدی در پایان اضافه کرد: تمام هزینه های مربوط به رفت و برگشت برای حضور شرکت کنندگان در اختتامیه بیست و نهم تیر ماه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان