پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل منابع طبیعی ایلام تاکید کرد؛

بکارگیری تمامی ظرفیت های سازمان جهت حفاظت از عرصه های ملی ایلام

۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۷:۴۱ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: تمامی ظرفیت های سازمان جهت حفاظت از عرصه های ملی و دولتی بکارگیری شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ ابراهیم پیرزادیان روز شنبه در دیدار با دادستان ایلام با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی موجب توسعه پایدار می شود، اظهار داشت: ۶۴۱ هزار هکتار از مساحت استان جنگل، ۷۸۵ هکتار مرتع و ۳۲۸ هزار هکتار را بیابان تشکیل می دهد.

وی افزود: حفظ جنگلها و منابع طبیعی با تاکید بر قوانین جمهوری اسلامی ضروری است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: تمامی ظرفیت های سازمانی جهت هرگونه اقدامی در خصوص حفاظت از عرصه های ملی و دولتی بکارگیری شده است.

پیرزادیان بیان داشت: منابع طبیعی خصوصا جنگلها جزء ثروت های ملی بوده و فرهنگ سازی علمی و آگاهانه از آن موجب رشد اقتصادی می باشد.

وی در ادامه از خدمات و همراهی مسئولین قضایی استان در حفظ و حراست از انفال تقدیر نمود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی، بر تداوم تعامل و همکاری ایجاد شده تأکید کرد.

پیرزادیان در پایان ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مقامات قضایی استان در حفظ و حراست از منابع ملی خواستار تدوام برخورد با متصرفین اراضی دولتی در این استان شد.

دادستان مرکز ایلام نیز اظهار کرد:  از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی، بر تداوم تعامل و همکاری ایجاد شده تأکید کرد.

بخشنده افزود: منابع طبیعی و انفال یکی از مهمترین چالش های دستگاه قضایی هم از حیث پرونده و هم از حیث پیشگیری از وقوع جرم می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان