پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۳۵ درصدی فاز اول مجتمع آبرسانی به “ماهیزان داجیوند” هلیلان 

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۲۰:۲۶ چاپ

ایلام رویداد |مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: فاز اول مجتمع آبرسانی به ماهیزان داجیوند هلیلان با پیشرفت ۳۵ درصد در حال اجرا است.

به گزارش ایلام رویداد؛ پرویز ناصری روز شنبه در جریان بازدید بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از طرح آبرسانی به مجتمع داجیوند شهرستان هلیلان، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه آبفای استان، ارتقاء و بهبود آبرسانی و تامین آب شرب پایدار برای مردم است.

وی افزود: در سنوات گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بود که رفع این مهم در دستور کار شرکت آبفا ایلام قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: در این راستا فاز اول مجتمع آبرسانی به ماهیزان داجیوند هلیلان با پیشرفت ۳۵ درصد در حال اجرا است.

ناصری ادامه داد: همچنین جهت بهبود و ارتقاء آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل؛ حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آب دهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال بطول بیش از ۱۲ کیلومتر، احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتی انجام گرفته است.

وی بیان داشت: برای اجرای فاز اول مجتمع آبرسانی به ماهیزان داجیوند هلیلان مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام عنوان کرد: در صورت تأمین اعتبار به موقع، این پروژه آبرسانی تا پایان تیرماه  سال جاری تکمیل و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی شرکت آب و فاضلاب استان طی یکسال گذشته برای تامین آب روستاها و شهرهای استان و مدیریت منابع و مصارف، گفت: تمام تلاش خود را جهت تامین اعتبار پروژه‌های آبرسانی خواهم کرد.

لازم به ذکر است؛ بازدید از روستاهای تابعه هلیلان از جمله زردلان و بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی از دیگر برنامه های سفر بسطامی به این شهرستان بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان